13 Ekim 2016 Perşembe

SATIR ARASI MIM

SATIR ARASI MIM


Bu yola girdiğimden bu yana elini benden çekmeyen,
Desteğini esirgemeyen,
İlk Mim'in kendinden geldiği gibi, 2. Mim'de de beni unutmayan,
Tertemiz ve kocaman yürekli +KurabiyeciMiss Zehra 'ya sonsuz teşekkürler.
Çok keyifli  satır arası mimine karşılık cevaplarımı yazdım bende.
Umarım beğenerek okursunuz, yapmayan her okur mimlidir :) Davete gerek yok di mi?

1. NASIL BLOG YAZMAYA BAŞLADIN?


Uzunca zamandır arkadaşlarıma önerilerde bulunuyordum.
Sonra +TINGIR MINGIR YAŞAMAK açınca bende gaza geldim.
Zaten evde eski tarz günlük tutan biri olunca, yazmak zor gelmedi.
Ama o dönem de kendimi ifade edebileceğim sanal bir alanın olması,
içimde dolup taşan beni yazmak ilaç gibi geldi desem yalan olmaz.
Önce aşkımı yazmaya başladım baktım başka bir dünya burası,
kendim oldum, ne hissettiysem, ne istediysem onu yazar hale geldim.

2. BLOGUNDA DAHA ÖNCE YAZMADIĞIN BİR TARZDA YAZACAK OLSAN BU NE OLURDU?

Bu aralar ruhsal bir gelişim sürecindeyim, spirütüel anlamda daha çok okur oldum,
ancak kendimi çok yetersiz bulduğum için uzman edasıyla yazmaktansa, yaşadıklarımı
yakın zamanda da blogumda yer vereceğim. Sorunun cevabı bu değil di mi:)
O zaman şöyle diyeyim, bebeğim olsun çok istiyorum.

İleride bir gün Rabbim nasip ederse, bebeğe dair yazmayı çok istiyorum.
Bunun için İlahi zamanlamaya güveniyorum ve geleceği günü bekliyorum:)
Ama zaten kafama göre takılıyorum gerçeği de var ki, belli bir seyri yok blogumun.
Kalbim neyse yazım öyle oluyor genelde.

3. BLOGLARDA OKUMAYI EN ÇOK SEVDİĞİN KONULAR NELERDİR?

Biz toplum olarak paylaşıma önem veren bir milletiz.
Hiç tanımadığım birinin yazdığı yazıyla hüzünlenip, sevincine ortak olup, bunu kalbimde
hissedebiliyor olmak hoşuma gidiyor.
Karşıma çıkan her canlıdan, her satırdan bir mesaj alacakmışım gibi hissediyorum ve bu sebeple ayrım neredeyse hiç yapmıyorum.

Ama kişisel gelişim, evrensel enerji, tarih konularını daha sıkı takip ediyorum.
Bazı arkadaşlar var, yaşadıklarını öylesine içten dile getiriyorlar ki acaba ne yazdılar diye
merakla takip ediyorum.

4. HAYATTA EN ÇOK YAPMAK İSTEDİĞİN ÜÇ ŞEY NEDİR?

İsteklerim o kadar çok ki, ama zamanı geldikçe gerçekleştiği için her hayalim, çok umutsuz bakmıyorum olaya. İlla ki indirgemem gerekirse sanırım şöyle olurdu;

Evlat sevgisini tatmak en büyük isteklerim arasında. Hayırlı zamanda, vatanına milletine hayrı dokunacak bir evladım olsun çok isterim. Bunun için şimdilik elimden gelen bir şey yok, bu konu yaradan katında :)

Dünya turu yapmak gibi bir hayalim var ki bunu eşimle yapmayı çok istiyorum. Ne var ki kendisi
biraz üşengeç gezme konusunda, şartlar olgunlaşırsa eğer umarım bunu da yaparım.

Kendime ait, severek çalışacağım, büyüteceğim, dünyama dahil edeceğim bir işim olsun çok istiyorum. 2017 senesi bunun için pek uygun olacak gibi duruyor. 

Şimdi gelelim ben kime topu atayım kısmına. Sevgili Zehra'nında yazdığı gibi neredeyse herkes yapmış bu mimi.
İlk başta yazdığım gibi okuyan herkes mimlidir.
Ayrıca benim bildiğim ve blogu açmama sebep olanlardan sevgili +TINGIR MINGIR YAŞAMAK seni Mimliyorum. Hem ne zamandır yoksun ortalıkta, bu vesile ile bloga sevimli bir yazı bekliyoruz senden.

Sevgiyle,
Medine,

© 2016 Her Hakkı Saklıdır

Bunlarda İlginizi Çekebilir

15 yorum:

  1. Blogu açmanıza sebep olan arkadaşınızı da takibe aldım :) Sizi bize kazandırdı.Kişisel gelişim yazılarınızı ben de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam teşekkür ederim. Siz varken kişisel gelişim yazmak bana düşmez ancak kendi gelişimimi kaleme alabilirim sanırım:)

      Sil
    2. Ne hoş.. Çok teşekkür ederim ilgine.. Bende geliyorum ziyaretine.
      Selamlar :)

      Sil
  2. Desene ilk mimli ben oldum :)))) Rabbım her şeyi gönlüne kalbine göre versin inşallah dilerim İnşallah bir gün evlat sahibi olursun sende sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel işte:) Mimlisin artık, bekliyoruz:) Umarım nasip olur bende tadarım o duyguyu.

      Sil
  3. senin instaya üye oldum feysi beğendim feysten üye olsana beceremedim üye olmayı :) twitine de giremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben heryerden saldırdım sana:) Twitterı ağır kıskançlık mevzularına kurban ettik :) Bir twitter adresim var, girmesemde , görmesemde o twitter benim twitterimdırrrr:) Öpüyorum çok:)

      Sil
  4. MEdişşşş valla uzun zamandır yokummm.. Ahh bu turizm işine nereden bulaştık demiyorum , iyiki bulaştım da seni tanıdım :) İçindeki isteği çıkardıysam ne mutlu bana :) .. Mim yazısı çok yakında merak etme .. İhmalin farkındayım ama geri kalmamak için , sürekli de yeni yazıları takipteyim.. Öperim kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorlanan Hülya sonunda ısrara dayanamaz ve gelir:) Bulaştık ki eşlerimizi bulduk ben öyle kandırıyorum kendimi kuzum:) Hoşgeldin, yazılarını bekliyoruz sabırsızlıkla

      Sil
  5. Canım beni kırmadığın için çok teşekkür ederim 💖. Çok güzel bir mim olmuş ellerine sağlık ben çok severek takip ediyorum seni yazılarını okumayı çok seviyorum bloğuna geldiğim ilk günden beri de kaçırmadan takip etmeye çalışıyorum. Bu anlam da destek dersen sonuna kadar yanındayım 🤗. Rabbim inşallah sana da nasip etsin anneliği. Ne kadar istediğini görebiliyorum bu cümlelerinden o zaman her şey den önce bu dileğin gerçekleşsin inşallah bıcır bıcır etrafın da koşan kızın, oğlun olsun dualarımdasın 😊. İnşallah 2017 senesinde de hayalini kurduğun işine kavuşursun. Her şey gönlünce olsun. Ne bekliyorsan bu hayattan senin olsun sevgilerimle 💖💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok tatlısın:) İnşallah Rabbim hepimizin gönlüne göre verir, dileklerimizi isteklerimizi. Çok teşekkür ederim hem yorumların hem desteğin için

      Sil
  6. taam sen bebek anne blogçusu ol madeeeem :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallahh deep nasip kısmet işi bunlar :)

      Sil
  7. RABBİM en kısa ama aynı şekilde en hayırlı olan zaman da sağlıklı bir evlat nasip etsin size inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nazlı, inşallah en hayırlı zamanda nasip olur umarım. Sevgiler,

      Sil